I varumärkesbyggande ingår mer än bara det visuella. Ditt varumärke säger allt din kund behöver veta om dig.
Utöver att ta fram en ny logotyp hjälper vi dig att välja färger, typsnitt, bildspråk och kommunikativ ton på sociala medier för att attrahera just din målgrupp.
Det här gör vi genom att analysera marknaden för att förstå vad dina kunder vill ha av just dig. Baserat på det bygger vi ett varumärke som bygger förtroende hos dem du vill sälja till.
Ska du uppfattas som seriös bygger vi ett professionellt varumärke. Vill du istället uppfattas som avslappnad bygger vi ett avslappnat varumärke.
Allt beror på vad din kund eftersöker.
En bra logotyp är simpel, distinkt och berättar en bra historia. Din symbol ska representera ditt företag och symbolisera vad ni står för.
Coca-Colas logo har hållit sedan 1905 och Electrolux logo fick sitt nuvarande utseende 1962. Samma symbol har kunnat bygga igenkänning och förtroende över tid. Vi hjälper er ta fram en symbol som kan hålla livet ut.
Göteborg
Korsgatan 13
411 16
Stockholm
Götagatan 78
118 30