Strategi
Coreco vill vara det främsta valtet för byggherrar som vill utveckla sitt inköp, skapa goda affärer och via sina investeringar ta ansvar i klimatfrågan. Vi har har hjälp Coreco att formulera sitt värdeerbjudande som fokuserar på att erbjuda rådgivning, inköpskonsulter och rekrytering av inköpare.
Kommunikation
Coreco har identifierat 5000 individer som vi genom vår kommunikation vill konvertera till följare och fans. Vi vet att merparten är verksamma på Linkedin och har därför en hög frekvens konmmunikationen där.
Webbinarium
Tillsammans med Coreco producerar vi olika former av webbinarier inom aktuella ämnesområden. Syftet är att bygga förtroende och dela kunskap. Samtidigt innebär forumet ett utmärkt tillfälle att bygga relation med olika branschföretträdare som bjuds in att deltaga.
Almedalen
Almedalen är en stark mötesplats för beslutsfattare i fastighetssektorn. Genom ett antal olika seminarier bjöd vi in både beslutsfattare och besökare att ta del av aktuella ämnen om bland annat produktivitet och byggkostnader. Samtliga seminarier spelades in för att göras tillgängliga för en större publik.